Παρασκευή, 7 Οκτωβρίου 2011

ODYSSEY Truck & MyKiosk

Δύο μέλη προστέθηκαν πρόσφατα στη οικογένεια προϊόντων ODYSSEY, τo ODYSSEY Truck και το MyKiosk. Και τα δύο αναπτύχθηκαν αποκλειστικά για συγκεκριμένους τύπους επιχειρήσεων με τη λογική να δώσουν πλήρη λειτουργικότητα ERP αλλά εξ αρχής σχεδιασμένη πάνω στις ιδιαίτερες διαδικασίες και ανάγκες των αντίστοιχων αγορών.
Το ODYSSEY Truck υποστηρίζει τη λειτουργία πρακτορείων μεταφορών προσφέροντας όχι μόνον δυνατότητες έκδοσης φορτωτικών, διαχείρισης αντικαταβολών και αυτόματου υπολογισμού αμοιβών συνεργατών και αντιπροσώπων, αλλά και πλήρους αυτοματοποίησης των διαδικασιών handling δεμάτων και υποστήριξης value-added υπηρεσιών προς τους πελάτες (e-PoD, κ.τ.λ.)
Τo MyKiosk ξεπερνάει κατά πολύ τη λειτουργικότητα POS συστημάτων για τη λειτουργία περιπτέρων (αλλά και mini-market), δίνοντας στο περίπτερο δυνατότητες πραγματικού ERP: πίστωση πελατών, απογραφή και επιστροφή εμπορευμάτων σε έμπορους/πρακτορεία, ηλεκτρονικές παραγγελίες, ασφάλεια περιπτέρου και μια πληθώρα από έτοιμες στατιστικές αναλύσεις για τη διευκόλυνση της συνεργασίας του περιπτέρου με τους προμηθευτές. Και όλα αυτά σχεδιασμένα έτσι ώστε να γίνονται εύκολα από τον περιπτερά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου